✗.. WELCOME ..✗

75.

Saturday, 14 June 2014، 10:43 AM
من ...

آدم خاصی نیستم ...

مخاطب خاصی هم ندارم ...

فقط حس خاصی دارم ...

خودم هستم ...

خود خودم ...

مال خودم ...

صبورم وعجول ...

سنگین ...

مغرور ...

بخاطر کسی هم خودمو تغیر نمیدم ...

...

راهت رو بگیر و برو ...

حوالی ما توقف ممنوع است ...

  • AYZA ŽŽ

نظرات  (۲)

حالا که میروی کمی آهسته قدم بردار
نترس !!! دل شکسته ام به پای تو نمیرسد
لطفا پشت سرت ، در زندگی را هم ببند ؛ خسته ام …
  • mr.moh@m@d
  • بی هیچ صدائی می آیند
    زمانی که نمی دانی
    در دلت یک مزرعه آرزو می کارند و…
    بی هیج نشانی از دلت می گریزند
    تا تمام چیزی که به یاد می آوری
    حسرتی باشد به درازای زندگی
    چه قدر بی رحمند رویاهـا …

    وب زیبایی داری به ما هم سر بزن من (گرگ خسته)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بایگانی
    آخرین مطالب
    پربیننده ترین مطالب
    محبوب ترین مطالب
    مطالب پربحث‌تر
    آخرین نظرات